Femton år jao

Som sagt fyller jag år idag! :) Hehe. Ska försöka lägga upp några bilder sen, och nån dag framöver eller ah när det blir ska ni få se bilder på mina presenter! ;)

Har iallafall fått en massa grattis på skolan! Hehe, sen smsade jag med Julia på musiken. ELLE??++?+?+???+??+?

Efter musiken kom jag på att vi inte hade tagit några fjortisbilder på skolanstoalett?? Blev helt omg, så då ställde vi (alltså jag, Karin, Jenny, Jennifer, Agnes och Isabelle) oss framför spegeln och tog några. Ett måste ofc. Vi har lixom gått på skolan sen i sexan och aldrig gjort det.. Sen kom Linus in och helt plötsligt råkar han trycka igång nödalarmsbajs där inne på toan, alla vi bah WTF???? Och sprang ut. HE-HE. Men det slutade typ sen eller nåt?

Jaja, blir fika sen, GÖTT! Ska läsa nu. Kanske. Hörs när vi hörs gullhönor!!

Kommentarer
Postat av: julia

löv jö seman <3<3<3<3<3<33<3

2011-02-22 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback