Första listan

MHM. Lite småtråkigt att vara sjuk ibland trots allt, har spelat sims ett tag men blev less eftersom det laggade sönder. Så nu tänkte jag göra annat tidsfördriv..
EN LISTA!
Den första jag gör, nånsin, när det gäller på bloggen alltså. Tog den av Egoina.

När vaknade du imorse?
- Först 5.50 typ, sen 12.40.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Först "Hello, my name is frysar'N". Sen "Oj, ph1 skönt att sova ut såhär länge".

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Imorse och imorse, ringde mamma när jag vaknade andra gången, frågade om tha JOSE i kylen var min.

 

Vilket humör är du på?
- Helt okej. Skönt att vara hemma, men är rastlös. Eh ah.

 

Vad har du på dig just nu?

- Fula mysisbyxor och fult nattlinne :D


Har du ont någonstans?

- Jaooomhmaaahtiep. I huvudet och öm i kroppen.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Ingenting, ärligt..

 

Hur mycket var din senaste lön på?
- Hade vart kult om man fick lön ja..

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Tre par jeans och tre par trosor yo.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Ansiktsboken bre.

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Lär vällan bli mer sims, annars grey's (MHM SKA!!) och läsa.

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Blev Lady Gaga's Born this way, hahaha.

 

Varför ska man läsa din blogg?
- För den är ju så bra, tycker du inte?

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Satt i bussen på väg hem från skolan.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Nja, tveksamt ;) ;) ;) ;) ;)

 

När fotade något senast, och vad?

- Öh. Typ Ludde med mobilen.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
-Ne.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- Soffbordet och the sims destination världen (LOVE)


Vad tror du att klockan är?

- Alltså jag vet ju att den är kvart i fyrarå. Men ah.

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Om jag fick ställa fler frågor än bara en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback