Fysikpluggar'N


Hann inte äta innan matchen så hade ont i huvudet, så man kan säga att det inte gick sådär super bra för mej ;) Spelade inte andra perioden.. Men jaja, resten av laget spelade bra, fast vi förlorade ändå med 0-5.. Men kult var det ändå :D Haha.

Ikväll blir det Isabelle. Får se vad vi hittar på, men vi måste göra fysik.. Jag har prov på måndag, har inte börjat än. Och helt seriöst vet jag ingenting. Har inte en aning vad det handlar om.. Värmelära heter avsnittet. Så långt har jag kommit. Jag har lite småsvårt att börja. Men jaja, får väl försöka lösa det ändå på något sätt..

Kommentarer
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

hej, fin blogg :)

2011-02-07 @ 10:25:03
URL: http://nniles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback