Hon som fyller år om en vecka.

Karin som skrev inlägget innan..

Alltså usch, funderar starkt på att vara hemma från skolan imorgon.. Jag mår så jävla illa, om man får svära sa jag så. Annars sa jag att jag mådde illa bara. Inte magsjuke illa, för det känns inte som att jag ska kräkas, utan mer.. Nä, det går inte att förklara. Fyfasen vad obehagligt det är. Sen är jag sjukt trött. Jag pallar inte göra läxor eller göra någonting överhuvudtaget förutom se Grey's Anatomy eller typ sova. Vet att man inte borde få använda ordet palla då det är så extremt fult, men nu fick jag. För jag mår bajs. Döda mej eller nåt.

Btw. Så kan jag väl slänga in någonting positivt här också, och det är att mor och far är och handlar presenter till mej tror jag <333 Fyller ju 15 snart jag! Om... EN VECKA!!!!

Nä, fasen å, måste försöka sova nu eller så, för jag...mår........så.jäkla.............illa!!!

Kommentarer
Postat av: issa

grey's kan man alltid se! ;)))))

2011-02-15 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback