KULATJEJEN

Haha, buzungeh som man är så gick man inte på konfirmationen.. H1H1! Fast frågade ju först om jag fick slippar'n - såklart! Så då blev det fara hem och göra kemikal! YES VAD KULT DET VAR! Eller ah, är. För inte är man klar inte. Nej. Upptäckte ju sen att det var dubbelt så många punkter man skulle kunna. Då blev man glad iallafall <3

Blev dötrött nyss, så tänkte, "amen då sover väl jag littan då, så det blir mer hestplugg sen". MEN DET FICK MAN JU INTE! För en liten jävel väckte mej ;) Men jajajaja.

Får se om det blir nån träning.. Måste ju hestplugga like I said.. KULTING. Vill...träna........innebandy. Men samtidigt så vill jag ju ha mvg på kemikalprovet. Klart. Måste ha det. HEHEHEHE. Hogakrav.se tiep??? Men jaaaaaaaa.

Är phett med sugen på att ta lite kort. På typ.. MEJ!1!11!11!!1!1 H0H0! Egogurl. Men ja, det var väl ingen nyhet. För det tycker ju alla redan ._. Alla bah "MEN EGOOOOOoooOoooOoo" jämt. Always. 24/7. Värst är väl Aggna, Ekke eller Jullan. GULL♥

Hahahaha. Var precis på väg att säga att Isabelle ignorerade mej då det vibrerade i rompan min, satt ju på fünen. Ah, det var Issa ;) ;) ;)

SKALL VARA SERIÖS SEN.. LOVAR!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag är värst 24/7 :))))))))

2011-02-09 @ 22:22:39
Postat av: julia

örmh? säger jag de? pffff <3<3<3<3<3<3

2011-02-10 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback