Latis kårwiz

Har kommit på att jag har blivit väldigt.. lat på senaste tiden. HAHA! Men seriöst.. Jag orkar aldrig blogga, typ ta kort, lägga in dom och så.
Sen tycker jag det är skitjobbigt att fara på träningar och på dom skrattar jag bara. Alltså, visst, det är askult :D Så ah, nu längtar man ju, men ändå..
Sen tränar jag aldrig på läxorna, förns i sista minuten, och ibland inte ens då x) Helt seriöst. Cut. Har fysikprov på måndag, alla typ började i tisdags/onsdags. Jag har inte börjat än ;) ;)

Och ah, idag på skolan då, kom på att jag inte har gjort någonting alls! :D Haha, fatta skönt!
Men först såg vi film, tusen gånger starkare på folkan! Satt med Moa och Olivia då, hahahaha, asfult. Fick mej några skrattatacker då iallafall.
After that hade man ju so, då pratade bara Anitha, och jag var så sjuuuuukt trött, så hörde typ ingenting.. Alltså gjorde man inget då heller.
Svenskan.. Hade vikarie och det var lästimme. Jag läste typ 40 minuter, sen började ögonen zzZzZZzzZZzzzzZnorka till sig, så då läste man bloggar. Eller nej, gjorde man ju inte... ;) Hehe.
Biologin! AHAHHA. Hade även vikarie där och jag satt med Agnes.. Vi hade Erik musikläraren. Han satte ju igång min och Agnes fantasi rejält i tisdags då vi hade musik. Han berättade om black metal. Så det blev inte så super mycket gjort då heller. Sök på vårat band på spotify om två veckor, det finns där då. Vi heter Anuus Kårw (uttalas A new score) Vad sången ska handla om..? Tja, känner inte för att avslöja det nu lixom. H3H3!
Och sista timmen hade jag läxläsning. Tänkte läsa jag (Som Erik sa, läsa är kodord för prata) Det var vad jag hade för mej idag.

Rätt sorglig människa man är när man skriver att man har blivit lat.. Men vad ska jag skriva då? Jag orkar ju inte lägga in bilder x) HAHA.

Och alltså, det var egentligen bara idag jag hade en sånhär slappdag, lovar! Så mamma och pappa, ni behöver inte oroa er. Jag jobbar.. ibland! Haha, närå. Men jajaja. Adjöken sa fröken (som är jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback