Matten!

Tänkte lägga upp lite bilder från skolan.. Det är alltså bara bilder som är tagna med mobilen som har sämst kamera och vissa bilder är ju tagna under skrattanfall eller annat tok.. Alltså inte bra kvalité. Men såhär ser mina dagar ut.. Skriver en kommentar under alla bilder och dessa inlägg kommer hamna i kategorin livet i bilder!

Jag börjar med matten!

Isabelles räknehäfte som ni ser.

Sen har vi mitt!

Tänkte att jag kan visa invändigt när jag ändå håller på, och det där är alltså Isabelles.

MITT!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Haha, erkänn att det där var askult? Men om vi ska förstöra det roliga och vara ärlig så är bilden på Isabelles typ fake. För det är i början av hennes räknehäfte. Hennes ser lite mer ut som mitt numera. Kanske inte lika extremt, men ändå :)

Isabelle gjorde ett stolpdiagram utan linjal! Eftersom hon inte har någon.

...Jag brukar inte heller använda linjal.. Dock av en annan anledning som heter jag är lat.

Ibland anstränger jag mej såhär mycket.

Tja.. Händer väl att Isabelle är lite snabbare på att ta upp sakerna ibland kanske.

Men låt inte bilderna lura er, jag kan vara nogrann på matten jag med! Ibland.. Hehe.


Kommentarer
Postat av: issa

ja undrar de ja ;) haha närå, klart du är.

2011-02-18 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback