Roligt i skolan!

Idag på so:n hade vi en vikarie som heter...Gunilla. Lite svårt att komma ihåg namnet eftersom alla kallar henne för mormor.. Men vi ville sluta tidigare, vem vill inte lixom? Vi kallar henne för mormor, eftersom det är det hon heter på skolan, blir lättare då.

*Klockan är typ 10.55*
Mormor: Men jag kan inte släppa er före 11.00!
Vi: Men snälla!
Mormor: Men vad ska ni göra dårå?
Hela klassen: ÄTAAAAH!
Mormor: Vad ska jag göra dårå?
Hela klassen: ÄTAAAH!

HAHAHAHAHHAHAHA♥ Lite jag dog då eller. Har helt seriöst skrattat åt det här hela dagen, synd man inte fick det inspelat.. Och det var verkligen hela klassen minus typ fyra stycken som skrek det. LOVE!

På läxläsningen, alltså elevensval sista timmen. Jag har det med några i min klass, några andra åttor och några nior. Vi var kanske bara 11 eller nåt idag, anteckna. Men då fick vi fika av Lena, läraren alltså. Vi fikade i ett annat rum och man fick gå in och jobba igen när man var klar. När Issa hade ätit en kaka stirrar hon helt plötsligt ut i luften och sen reser hon sig upp och bara:
-Får man ta en till!?
HAHAHAH. Sen gick alla och då var det bara jag, Issa och Julia kvar, och vi satt där aslänge och åt upp typ alla kakor.. hehe. Två stycken blev det kvar :)

När vi kommer in i klassrummet måste Issa på toa, så då följer jag med henne, och då asgarvar vi på vägen dit, hehe. Det var tre stycken i korridoren. När vi går tillbaka skrattar vi lika mycket, fast åt något annat då. Och det är samma som är kvar i korridoren och så hör man dom:

-Ofta dom skrattar fortfarande?
-HA-HA!
-Alltså det är något fel på dom?


Känner att jag kommer ha jätte roligt på innebandyn ikväll♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: issa

HAHHAHAHAHAAHAHA<3

2011-02-18 @ 16:09:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback