Sjukling. Igen.

Hej hej bloggen <333 (Lägg märke till att jag hejar på bloggen och inte på er.)

Först vill jag fråga hur ni tycker det går för mej med att ha en seriös blogg? Bra? Dåligt? Thanks på förhand då.

Och nu ska jag säga att jag är hemma. Jag är hemma. Är 2 cool 4 school. Nerrah! Är sick. Igår när jag skulle sova vettu. Hövvaligen. Lill-huvudet mitt bah värkte på, eller ja, hela kroppen gjorde. Sen frös man ju å. Och inte kunde man sova heller, det var inte kult för jag hostade varannan sekund!!!!1

Today? Sov till 12.40. Dra mej baklänges vad skönt det var, medan mina vänner lider på skolan. Saker som är lite mindre skönt.. Mådde bajs klockan 6.00 imorse, frös som aldrig förr sen var det lika som igårkväll. Nu är det väl lite bättre, eller ja, det är bättre, har dock ont i huvudet fortfarande, och är öm i kroppen. Men ah. Så, nu när jag har beskrivit hur jag mår så detaljerat kan ni ju tycka lite synd om mej iallafall.

NU: SIMS!!!!

Längtar till våren ja, den är förhoppningsvis på väg. För där ute droppar det och är plusgrader.

(Bilden är tagen med min förra superbra mobil och redigerat i picnik. Klart.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback