Kärlek till er


Jag är inne i nån bloggtorke period nu. Eller egentligen en orklös period xp Och det gäller utanför bloggen också. Jag skrev ju om det några inlägg tidigare så ska inte dra upp det igen. Jag hoppas jag ska vara tillbaka snart, vet inte om ni gör det direkt. Men jag saknar att blogga men sen måste jag orka göra läxorna och sånt också.. ;)

Det här blir antagligen ett långt inlägg med mycket text som säkert är helt ointressant för er..
Men i helgarå.. Var med Agnes och Isabelle i lördags. Vi hade så sjukt kult! Haha. Vi drygade lite med folk först, och dom drygade ju tillbaka.. ;) Men sen klockan 0.00 var vi ute och åkte spark, alla tre på en. Haha. Jag var endast iklädd chinos, tygskor och en t-shirt. Mys det. Men seriöst, det var bajsigt. Jag frös ärligt inte för det var skitvarmt inne, men efter en kvart ungefär började jag frysa lite om fingrarna, annars så :D Sen typ 0.30 bakade vi kladdkaka, och vi vispade med vanlig visp för att inte väcka Agnes föräldrar, undra hur det gick? Vi fick iallafall världens skrattanfall och Agnes låg dubbelvikt på golvet.. satte..
Somnade 4.00 gjorde man ju. Faktiskt riktigt härligt! Jag är ju en nattmänniska och har inte varit uppe länge sen aslänge sen. Fin mening jag fick till där hurrudu.

Och idag på idrotten hade vi skidor, hahaha fyfasen, bästa skidturen jag vart med om skulle jag kunna tro! ;) Åkte med Jenny, Jennifer och Karin. Vi åkte elljusspåret och vid första långa backen så åkte Jenny först, sen Jennifer, efter det jag och sist Karin. Så ser jag hur Jennifer spårar ur, alltså kör utanför spåret och typ har stavarna rätt i luften. Då börjar jag asgarva och då tappar jag typ balansen så då börjar jag skrika och håller på att ramla flera gånger. Så då asgarvar jag samtidigt som jag skriker. Sen bakom mej hör jag hur Karin gör samma sen ramlar Jennifer och Jenny skrattar också. Så jäkla fult! Haha.

Vid en annan backe åker Jenny först, sen jag, sen Karin och sist Jennifer. Då åker jag ur spåret och mina ben glider mer och mer isär så jag håller på att gå ner i splitt, jag skriker och skrattar samtidigt då, men jag lyckas ta mej upp, sen vänder jag mej om ser att det är lika dant för Karin, haha! Hennes ben bara glider isär skitmycket tillslut tippar hon framåt och efter kommer Jennifer och kör på Karin så då ligger dom där i en hög och jag står och skrattarrrrrrrrrrrr. Sen Jenny skrattar också skitmycket, så mycket så att hon ramlar x) Haha!

Sen ramlade vi alla i en till backe och bara låg där och skrek typ. Jajemen! Hela klassen (som förövrigt är väldigt få) hade sett oss där i sista backen♥

Men ja. Nu ska jag.. försöka göra lite kemi och.. ah får se :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback