Chokladbollar med flingor!




Till dom där bilderna ska ni skriva "Ååh vad mysigt!11!!11!!1!"

He-he. Okej. Varför är det dålig kvalite på bilderna? Jag bakade hos frida och jag hade inte med mej systemkameran, så mobilen fick stå till tjänst.
Och jaa, vad är det vi bakar? Haha! Jo, chokladbollar, för Frida ville ha med sig till backen imorgon eftersom hon ska åka slalom. Men när vi börjat märker hon att dom inte hade nåt havregryn. Och då blev Frida skitsur så då fick vi använda flingor. Det var skoj! Men det blev faktiskt gott.
Vad har vi mer gjort ikväll? Schamponerat och balsamerat barbiedockors hår :) Och gjort sånahär skitroliga test på spela.se! En typisk kväll med Frida och Emilia. Haha, älskar dej Frida. Bara för det så länkar jag dej, jag har ju så många läsare menar jag ;) Ni hittar Fridas blogg hääääär.

Vet inte om jag ska placera det här inlägget i kategorin Mat eller Vänner.. Men ah, det blir vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback