Fnitterparty var det va?

Riktigt less på skiten nu.. haha!

 

Jaa, vad ska man säga? Förutom att jag praktiskt taget har skrattat oavbrutet sen svenskan igår då Thore hade högläsning och verkligen alla i klassen låg med huvudet på bänken och såg såhäääääär intresserade ut. Vissa sov. På riktigt alltså. Sebbe låg inte på bänken. Han ritade istället :) Och jag och Agnes smsade och fick skrattanfall. För Agnes bah "It's sleepytown, head down everybody, head down!" AAAAAAA.

Sen var man ju med Isabelle och vi gjorde som sagt tusen filmer och dog till dom. Sen var det massa fler saker. Och imorse innan idrotten fick jag världens skrattanfall. Jag och Issa imiterade bara en massa filmer vi såg igår. (Inte våra. Eller jo, dom också..)

Innan kemin, då lovar jag att jag, Karin, Issa och Jennifer skrattade så sjukt mycket. Haha gud.

Träning var det ju nu ikväll också, gal1! Så sjukt kult, men alla bara flummade. Haha, Moa fällde mej med sin klubba så jag bara låg där och myste på mitt på planen. Sen sprang jag in i LH.. Jag var katt.. Olivia ljög. Hela tiden. 24/7. Nonstop. All the time. Och ja. Alla for hit och dit.

 

Förlåt för drygt inlägg. Men jag har ärligt ingenting att berätta om för tillfället. Så då får det bli såhär ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

men golwmopp --.--

2011-01-21 @ 21:26:33
URL: http://shakemyworld.devote.se
Postat av: biwsi med i

jag tycker du var en gullig katt. biwsi var det kanske :) emilia det är en komplimang :D <3

2011-01-21 @ 22:19:00
URL: http://lifeasolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback