Fotbollsträningen var rätt okej

Rolig jag är idag känner jag, på bloggen alltså. Finfina bilder och roliga inlägg. Hehe, nej, inte alls. Men får väl försöka ta igen det imorgon, (om nån bryr sig) men har svenska prov på torsdag och har inte börjat än! Har en känsla av att jag inte kommer börja idag heller. Det blir nog imorgonkväll vid 22.00 ungefär. Så typiskt mej.
Men iallafall så var det faktiskt rätt kult på träningen idag. Julia fick ju nå fnitterfel. Och haha, en grej var så sjukt fail xD Okej, förlåt, hatar själv internskämt i bloggar.. Så ska sluta.
Men nu ska jag äta nåt så får jag se om jag börjar med svenskan sen..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

cool bild :)

2011-01-12 @ 11:45:41
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback