Irriterad tjej nr.1

Var det nå grönt där elle?

 

Här ute bara snöar och snöar det. Blir så LEEEEEEEEEESS. Vill har sommar nu nu nu!!! Någonting mer som gör mej sjukt irriterad är att jag har fotbollsträning nu Känn ironin i den där fula smileyn!! ÅHHH. Jag ställde klockan på 8.30. Men jag måste ha stängt av alarmet i sömnen eller stängt av det istället för att snooza. DÖÖÖ. Vaknade 10.30 av att Julia ringde mej och sa att hennes mormor stod utanför eftersom jag skulle åka med dom. Yes vad glad jag blev. Och varken mamma eller pappa var hemma, så jag kunde inte hetsa och komma lite senare. Mys.

En grej till som gör mej arg idag är att jag hade planerat att testa mina fotosaker, men då vill jag ha SOL ute, men nej nej, det är molningt och det snöar!

 

Lär ju sura på rätt bra idag. Sen är det söndag också = Skola imorgon. Kunde det inte vart lördag iallafall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback