Måste...få........blogga!!

Haha, jag är så otroligt bloggsugen hela tiden! Det kliar i fingrarna. Och det blir ju inte bättre när jag går in på en massa fina fotobloggar heller!
Åh, det känns som att jag aldrig kommer få ordning på bloggen. Men jag ska försöka, så ah :) Jag har fått en tjejs kodmallar och det, och hennes blogg ser typ ut som jag vill ha den, så det blir till att kika på det imorgon eller någon dag! :D Har inte gjort min header heller..! SKÄMS!
Men jag ska.. Men jag vet ju inte hur jag vill att den ska se ut.. Haha. Nu blev det ett litet blogginlägg ändå.
Måste bara få berätta att alla inlägg under där det står "Det finns inga inlägg till denna kategori ännu" eller nåt sånt, det är för att jag ska kunna få ordning på kategorierna. Men dom tar jag tag i efter jag fått ordning på det andra. Så dom funkar inte än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback