Nyårsafton!

Igår var det ju som sagt nyårsafton. Ingela, Hasse, Nora och Alice var här och dom sov även över. Nora och Alice är alltså mina kusiner! Jonas och Elin var också hemma ett tag. Roligt det. Vi åt gomiddag, trerätters och hade tävling. Hahah, du ser Jonas i hockeyhjälmen! ;) Men sen efter ett tag for Jonas och Elin för dom skulle på nån fest. Då gick vi andra ut på promenad, hädde iväg sånadär lyktor och sen kollade vi ju såklart på alla raketer som sköts iväg och skålade! Det var en lyckad kväll förutom att jag var/är typ sjuk. Halsen busar väldigt sen är huvudet inte heller det bästa och näsan då.

 

Jag försöker så gott jag kan med kategorierna, men nånting är emot mej..!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback