Ont i huvudet

Tog även denna bild igår.

 

Hade planerat att kvällen skulle tillbrringas med Isabelle, men så fick man ju migrän (?), första gången i hela mitt liv faktiskt. Usch, det var ett helvete! Började med att jag fick lite småont i huvudet och såg som "ljusblixtar" ni vet som när man har kollat in i en lampa. Sen fick jag bara ondare och ondare i huvudet och började även må illa. Jag la mej i Sandras säng och släkte så det var kolsvart i rummet. Ah. Uscha. Trodde jag skulle dö. Närå, inte riktigt, men nästan så, tillslut somnade jag iallfall, och då var klockan bara 20.30 ungefär. Mysig lördagskväll!♥

 

Ikväll blir det bio med mamma och pappa ;) Innan det ska vi äta på kina, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback