secret admirer

hej.....................................

nu vet ingen vem som skriver................. men millan får skylla sig själv eftersom hon aldrig byter lösenord. he-he, har ni tänkt vad många smeknamn det finns på emilia? millan, emlan, millanpillan, emlis. okejdå kom inte på så många nu iallafall!!!!!!!!!!!!!1! jag hadfe inge vettigt att skriva på bloggen min, så tyckte millans läsare behövde läsa allt det här intressanta! om emlan tar bort det här kmr jag mosa henne med min rumpa. HO-HO!!!!!!!

pöss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :D

2011-01-04 @ 21:10:20
URL: http://byjohannas.blogg.se/
Postat av: karri

vi får ej glömma det vackraste av dom alla! MILLAN GORILLAN!

2011-01-04 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback