Spännande innebandymatch

Har tagit lite bilder ;) Här är en av dom, men det är typ en av dom sämsta. Haha, men jag får inte till det med stjärnfilter. Cutcut. Det blir ju förfasen inga stjärnor! Dålig jag borde vara.. hehe.

 

Idag var det innebandymatch i ö-vik. Vi spelade på skyttis, kalas! Dock spelade jag rätt lite.. Det blev strul i med bytena i kedjorna och lite mer. Men jaja. Sen spelade jag inte så jätte bra heller, men det ändrar vi på nästa helg då vi ska spela där igen! :D

 

Hur som helst så blev det först 0-4 men vi lyckades vända och vi vann med 6-5. Riktigt bra gjort. Det sista målet gjordes i sista minuten tror jag. Men då vi började kämpa på riktigt var när vi blev sur, och sur det blev vi minsann när Linnea fick matchstraff för domarn är döv <3 Han tyckte hon sa "du är dum i huvudet" men det sa na ju inte.. Sen så sög domarna ännu meeeeeeeeeeeer. Aldrig haft så dåliga domare tror jag, man börjar ju undra. Dom fick en utvisning tror jag, vi fick.. ah, så många så dom inte ens går att räkna. Och nej, vi spelade inte fult, domarna sökte typ efter utvisningar. Sen fick dom en straff också plus tusen frislag. Och Linnea fick ju matchstraffet då. Men vi vann ändå, så det var riktigt bra!

 

Kommer lite bilder ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback