Wildcats

Hade skola idag då.. På idrotten körde vi basket med 8D rätt boring. Men jag var iallafall Troy Bolton, såklart, mästare på basket som man är. Sen var Karin Gabriella, Jennifer (även kallad Hjördis) var Sharpey, Jenny var Ryan, Agnes var hon som heter Monique i verkligheten och Isabelle var Chad. Hehe. Det var skoj det. Sen hamnade jag och Karin i samma lag vi. Jocke, Hanna och Harmony var också i vårat lag.. Stackars dom. Jag och Karin höll bara på med vårat snack om HSM (yes. Kan förkortningen). Men vi fick möta samma lag hela tiden och i det var det massa dödsseriösa killar.. T-råååk.

 

Haha, juste, värsta fult, jag tyckte vi skulle heta Wildcats, mitt lag alltså (såklart, jag var ju Troy), men Jocke tyckte vi skulle heta girlpower (??) så när vi skulle göra "ramsan" ha händerna i mitten och skrika namnet så skrek vi alla tjejer "wildcats" men så skriker Jocke "girlpower" hahaha?

 

Annars var det väl inget speciellt tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback