Du frågade och jag svarade det är klart att jag saknar en dag som förut

 

Det har varit en hyffsat varm kväll ikväll, och det gillar vi! Eftersom det var det bestämde jag och Karin oss för att cykla en sväng. Sagt och gjort, vi var först på runsvik ett tag där vi gungade. Sen cyklade vi till rännö, där vi bara satt och pratade typ. Efter ett tag frågade Ted om vi ville vara med honom och tre portugiser (?) som bor hemma hos honom några dagar. Vi sa ja så då kom dom också, men även Isabelle! Efter ett tag cyklade vi till Thule där vi spelade lite fotboll. Haha, det var faktiskt askul, dom var schysst dom! ;) Men eftersom dom inte kan svenska fick vi ju prata engelska med dom. Bra det! Nämen jag är nöjd med den här kvällen jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback