Given the chance, I'm gonna be somebody

Jag har verkligen inga bilder för tillfället!


Det har varit varmt i några dagar nu och det har varit underbart! Dock så verkar vädret ha bestämt sig för att gå från bäst till sämst! Under de varma dagarna har jag varit med kompisar, solat, badat, cyklat o.s.v. Och det lär väl fortsätta så även fast vädret suger, minus sola och bada då..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, och jag känner att det är väldigt ovanligt. Men inatt sov jag iallafall hos Frida och även fast vi inte gjorde så värst mycket så var det roligt! Jag tycker vi umgås alldeles för sällan. Och kvällen ska iallafall tillbringas hemma hos Jenny. Vad vi ska hitta på återstår att se. Men eftersom att vädret är sääääämst vilket jag har nämnt en miljard gånger bara i detta inlägg lär vi ju stanna inne och kolla på film eller något åt det hållet. Men det blir nog bra det å!

Ifall ni undrar så ska jag försöka fotografera lite någon dag. Tips på vad som kan tänkas vara snyggt på bild? Är nämligen väldigt fantasilös för tillfället, vilket det känns som om jag har varit hela livet. Tråkigt? Ganska.

Men grattis världens bästa Karin! Idag blir du hela 15 år♥♥♥♥♥

Sen har jag för mej att jag lovade Linnea en länkning. Så här hittar ni hennes blogg.

Kommentarer
Postat av: lelle tydligen

men vad fasen är det jag ser! blogga för fasen innan du fasen får en käpp i arselet, fasen också!

2011-07-05 @ 13:20:48
URL: http://linneabergmann.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback