Jag vet nästan inget om dig, du vet nästan inget om mig

 

Det funkar inte riktigt det här med bloggning för mej nu när solen värmer lilla Sverige om dagarna. Även om vädret inte är på topp nu och det är översämning i Sundsvall för tillfället.

 

Jag har varit med Agnes och Julia två dagar i rad nu. Eller ja, två kvällar menar jag. Det har varit mysigt och trevligt och jag hoppas på att jag ska börja göra lite mer nu innan skolan börjar igen! Usch, ångest!

 

Just nu lyssnar jag på Veronica Maggio och känner att jag bara vill se henne live en gång till! Åh, hon var så bra. Det var så bra när hela publiken kunde alla låtar och sjung med! Men jag får väl helt enkelt nöja mej med att lyssna på hennes skiva Satan i gatan om och om igen och sjunga med, med mina vänner.

Snart kommer mina kusiner hit eftersom att dom ska äta middag här, det ska bli mysigt! För både Sandra, Simon och Elin ska vara med också. Dock inte Jonas eftersom han jobbar, tror det var så i alla fall. Sen var det längesen man träffade dom, mina kusiner alltså.


Kommentarer
Postat av: Mmmmoa

Orka att du kommenterar alla mina inlägg men ok. Förövrigt är arnold alltid söt, han har bara förändrats lite på bilden.

2011-07-14 @ 19:02:14
URL: http://shakemyworld.devote.se
Postat av: linneafalk - Häst och vardag

saknar dig anus!<3

2011-07-16 @ 22:11:48
URL: http://linneafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback