Sen en tid tillbaka har jag varit tom, och försökt att hitta spår som leder rätt




Jag vet att jag har varit sjukt frånvarande från bloggen, väldigt länge nu egentligen. Förutom det så vet jag inte så mycket. Och det är väl en av anledningarna till att jag inte har skrivit. För liksom vad ska jag dela med mej av?

Men jag tänkte försöka komma tillbaka till bloggvärlden nu. Så ni kan nog förvänta er lite mer inlägg framöver.


En ganska lång tid har gått av sommarlovet nu, det känns hemskt, och sorgligt. Nu måste jag börja få den riktiga sommarlovskänslan. Jag tänker låta det här lovet avsluta helt awesome! Och det måste bli så.


Kommentarer
Postat av: Mosisgosis

du får gärna ta med mig på den där resan till sommarlovskänslan!!!

2011-07-19 @ 22:08:44
URL: http://shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback