No one knows what its like, to feel these feelings. Like i do, and i blame you!

 

Även fast jag har börjat uppdatera lite mer så känner jag att bloggen nästan är tråkigare än vad den var innan.. Och det känns ju inte sådär jätte bra. Vet inte varför det spelar så stor roll egentligen, men jag vill liksom vara nöjd med den..

 

För tillfället har jag ingenting att säga, nu heller. Jag känner väl inte att sommarlovet är så sämst ändå. Jag har nog haft för höga förväntningar och så blev det inte som jag tänkt. Men den duger, den är bra. Så jag ska ta vara på det lilla som är kvar av sommaren nu. Jag ska t.ex. grilla med några vänner ikväll! Ska även sova hos Julia.

 

Eftersom vädret är fint redan nu, och jag är vaken så ska jag nog gå ut och sätta mej. Njuta av att det faktiskt är sommar. Ska även lyssna på Mumford & Sons, dom är så bra!

 

Varför jag är vaken nu? Blev nämligen smsspammad av min käre vän Ted. Det stod "Dags att vakna nu millan !! Payback time !!!!!" på alla sms. Och det var sjukt många vill jag lova. Har redan varit vaken i en timme nu också.. Anledningen att han väckte mej var för att jag hade fixat hans spellista på grooveshark lite grann, hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback