Say I am, say I am, say I am wonderful

 

Flera dagar av sommarlovet har gått, flera veckor. Det känns så hemskt på något sett, jag har inte gjort någonting. Men jag får väl se till att ändra på det. Nu är i alla fall gatufestveckan äntligen här! Åker in på gf imorgon med massamassa trevliga vänner, det ska bli awesome! Ska även in på lördag, och då blir det Veronica Maggio och Daniel Adams-Ray! Peppar för fullt.

Ikväll har jag faktiskt varit med finaste Frida! Vi har åkt moppe till massa ställen, haha. Vi gungade lite. Sen köpte vi godis. Vi var även på Runsviks skola ett tag, nostalgi! Men det var en bra kväll :)

Jag lär väl vara uppe ett tag till, fastän jag egentligen är rätt trött, och jag borde sova. Men jag vill vara vaken, jag vill skriva. Kul att jag alltid säger att jag vill skriva när jag bloggar, och ändå skriver jag ingenting. Absolut ingenting fint eller bra i alla fall. Men jag vet inte riktigt vad man ska skriva på en blogg, det är svårt. Så jag skriver på andra ställen och så oftast. Ja, nu vet ni det också.

Kommentarer
Postat av: hanne

OCH eric saade hurruduuuuuuuu

2011-07-06 @ 22:22:36
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback