Bra, bättre, bäst






Någon av tjejerna jag var med, eller jag har tagit bilderna.

 

Bilder från igår, midsommar alltså! Det var riktigt awesome, hela kvällen och natten blev lyckad! Det var längesen jag hade så roligt.

 

Var som sagt hos Agnes med tjejerna. Vi gjorde först middagen, alla grillade. Sen spelade vi kubb men även fotboll! Vi gick till Runsvik där vi gungade och sådär, haha. Vi gjorde väl lite mer antar jag, eftersom vi var ute hela kvällen och jag somnade inte förns 7.30.. He-he... För vid 4.00 så började alla bli trött. Så då gick jag, Agnes, Harmony och Frida ut en sväng. Vi var bl.a på Runsvik igen. Vi var ute i ca. 2 timmar och det var ingen ute då vill jag lova, förutom vi! Men det var riktigt roligt!

 

Nu ska jag nog titta på Livet enligt Rosa eftersom att jag inte gjorde det sist jag sa att jag skulle. Sen blir det till att lägga sig tidigt eftersom att jag är lite småtrött, haha. Har ju inte sovit speciellt mycket.


Kommentarer
Postat av: aNgnes

ja fyfan vad helt jävla awesome det var! längesen jag garvade så mycket! :D <3

2011-06-26 @ 03:01:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback