Forever and ever, even today and after

 

Idag har jag varit med bästa Julia! Vi gjorde typ ingenting som vanligt, haha, men vi har ändå alltid lika roligt. Sen nu på kvällen lyckades mamma få med mej till elljusspåret. Jag sprang ett varv på tid, det gick faktiskt bra!

 

Nu ska jag antingen se på Livet enligt Rosa eller läsa lite. Sen ska jag sova, för jag vill upp ganska tidigt imorgon eftersom att det är midsommar! Så jag ska väl fixa lite och sådär, sen blir det middag hos Agnes med några andra! Men innan det ska jag också äta "midsommarlunch" med familjen, iallafall med mamma och pappa. Så nu säger jag väl godnatt eller något♥


Kommentarer
Postat av: julia

jag älskar dej

2011-06-24 @ 14:43:53
URL: http://joliamortensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback