Jag har ingenting att säga nu heller.

Sommaren är äntligen här, på riktigt! Och jag älskar det.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har verkligen ingenting jag vill eller känner att jag behöver berätta nu heller. Jag vill helt enkelt inte skriva någonting just nu. Så bloggen står ju tom på nya inlägg. Men jag lovar att skriva så fort någonting är värt att skrivas om, och jag kommer lägga upp bilder så fort jag har några som är värda att visas. Det känns som om jag har skrivit just det här flera gånger förut. Och kanske har jag det? Jag vet inte. Jag vet inte så mycket nu för tiden, som ni kanske har märkt.

Idag har jag väl egentligen inte gjort någonting. Hände ingenting på skolan, men vi fick sluta två timmar tidigare. Sen har jag bara solat och även badat lite grann. Nu på kvällen har jag åkt moppe med Jenny. Har Jonas gamla hjälm, som han köpte för sisådär fem år sen. Snygg? Aa. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback