Säg inga onda ord är du snäll


Olivia på bilden, det var även hon som tyckte att jag skulle blogga. Hon tyckte att jag skulle skriva att hon var världens bästa, och visst är hon bra alltid! Snäll, rolig och allt som en vän ska vara. Du är fin Olivia, och jag tycker om dej väldigt, väldigt mycket!♥ Klicka här så kommer ni till hennes blogg!

Är med Karin ikväll. Vi har nog lite svårt att komma på vad man kan göra, så vi hamnade här - framför varsin dator. Vi får väl se hur länge vi orkar vara uppe, och om vi kommer på något roligare att göra senare. Synd bara att klockan har hunnit blivit rätt mycket ändå. Har förresten sommarlov nu och det känns underbart skönt!

Kommentarer
Postat av: Mosibrickan

Men gör ett inlägg om mig med! Och ja, ta det som ett hot!

2011-06-16 @ 00:01:28
URL: http://shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback