Som i en gammal sång, som spelar på min grammofon. Vill höra samma sång,där allt blir bra imorrn



Blev ingen skola för mej idag, eftersom att jag fick migrän - igen! Men jag lyckades somna, så nu är det bra. Lite smått ont i huvudet bara.

 

För ett tag sen följde jag med några vänner ner till tjärn eftersom att dom skulle bada. Jag kände dock inte för det, fastän jag vet att det är jätte varmt och skönt i vattnet nu! Jag satt där nere i solen då istället, sen hade jag även med mej kameran. Det har varit riktigt varmt flera dagar i rad nu, underbart! Hoppas på en lika varm morgondag då jag tror att vi ska vara ute nästan hela dagen, med skolan alltså.

 

Nu ska jag gå ut och lägga mej och läsa. Har börjat om på twilight böckerna. Fast är fortfarande bara på första "Om jag kunde drömma".


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag som tänkte börja läsa mina twilightböcker när jag kommer hem! :O

2011-06-10 @ 10:50:20
URL: http://sandraberggren.blogg.se/
Postat av: Ja jag heter moathemoses

Har du en grammofon?

2011-06-12 @ 19:07:08
URL: http://shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback