Finns det en så finns det flera

 

Sommarlovet är ju faktiskt här nu, som jag vet att jag har nämnt. Men det känns inte alls som sommarlov, inte än. Även om det inte känns som sommarlov, så gör jag väl det man brukar och ska göra på dagarna. Alltså umgås med folk, vara ute, sova länge, vara uppe sent och sånt. Därav uppdateringen.

 

Just nu lyssnar jag på Melissa Horn eftersom att jag tycker om hennes låtar, dom är fin och hon är bra. (Så det kanske inte passar med en Veronica Maggio låt som rubrik egentligen..)

Okej, det här blev bara konstigt. Har suttit och skrivit på det här inlägget i en timme nu. Eller jag har tänkt, och hoppats på att jag ska komma på någonting att skriva. Men det gör jag inte, kommer inte på någonting. Så därför avslutar jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback