What are words if you really don't mean them when you say them

Cris Medina - What Are Words

 

Jag har verkligen fastnat för den här låten. Jag spelar den om, och om igen. Jag tycker den är sjukt fin och jag gillar verkligen texten, speciellt meningen som jag som rubrik! För det är väl så egentligen..? Man bör väl mena det man säger..

 

Nu ska jag kolla lite mer på Livet enligt Rosa och sen ska jag sova, för jag bad mamma väcka mej 11.30 imorgon. (!!) För det ska tydligen vara fint väder då med. Så då kanske jag kommer ut redan 12.00 istället för 14.00 som jag brukar, haha..

<object width="425" height="349"><param name="movie" value="http://www.youtube-nocookie.com/v/MQIR2VeobGE?version=3&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube-nocookie.com/v/MQIR2VeobGE?version=3&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="349" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback