Jag kan köpa en vagn till dej Olivia

Jag kikade på innebandyträningen idag ja, kunde ju inte träna eftersom jag är sjuk.. Hehe. Men Olivia den klanten har ju stukat fota sin, så hon var ju inte heller med. Vi hade lite småbusigt tillsammans.. Vi gömde oss, mest för Sarah, för hon var inte så bra på att hitta :) Olivia ville göra en koja för hon skulle berätta hemlisar, men ok. Sen klädde hon typ ut sig, skulle skrämma Jenny, gick brare. Vi tog oss även några promenader där omkring i hallen, Olivia hoppade fram hon, snabbt gick det vill jag lova. Jag hade hennes kryckor :) Men ja, haha, det var jeeeeeete kult iallafall.

Amen på tal om fötter, jag och några vänner i sexan, vilka är mina skor? (P.s dom snyggaste D.s)


Kommentarer
Postat av: hihihihihih

den där olivia är snäll å busig :D

2011-03-04 @ 23:53:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback