Jag vet vem jag är när jag är hos dej

 

Haha, jag har suttit vid datorn hela kvällen/natten! Vet inte vad jag har gjort egentligen. Tanken var att plugga franska, men det har tyvärr inte blivit så mycket gjort av det.. Så har väl bara försökt undvika att göra det, läst alla bloggar tusen gånger, kollat alla nyheter på facebook o.s.v. Ni vet! ;) Men jag tror faktiskt att även jag ska göra natt nu, få min härliga skönhetssömn. Får se om jag läser igenom franskan en gång eller två innan jag låter John Blund ta över, för han har inte varit här än.

 

Imorgon blir det först sova uuut! Sen ska jag vara med Frida, det var rätt längesen♥ Och på kvällen tror jag Isabelle tänkte komma hit, så sover hon här. Blir kalas det, men ska försöka uppdatera litegrann ändå!

 

Btw. Fan å, det snöar och har gjort det ett bra tag ser det ut som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback