Konfirmationslägret

Ska skriva lite om konf. lägret nu :) Jag orkar inte redigera bilderna så dom är som dom är, och dom är tagna med mobilkameror, Isabelle har tagit några.

Jag och Isabelle roade oss med att ta lite mysiga egopics på bussen.

Man fick tolka om man ville..

Jag åkte slädegrej! (Snebild, men det är väl tjusigt?)

Nöjd kille..

Slalom i Åre.

Jag och Jenny nere i hörnet i sittlift, haha!

Ännu en sne bild. Promenix med vännerna.

Pingisgame även där, det var roligt. För jag skrev på sånhär whiteboard med en penna så det inte gick att sudda. I pingisrummet alltså. Men cool som man är så löste man det (H)

När vi skulle se film satt jag, Ted och Karin i en soffa (Karins ben till vänster, bli inte orolig). Så hämtade Ted stolar åt oss som fotpall, och när han ska ge mej min säger han "Oj, juste, den här måste man ju ställa såhär" så drar han fram den som ni ser på bilden. TACK!

 

Jamen det var helt okej på lägret! :) På lördagkväll var jag sådär lagomt trött, skrattade åt samma skämt i över en timme.. "Jag hittar henne inte!"

 

Sen hade Linus ont i magen stackarn, så då frågade jag hur de var med honom, då sa han att han fortfarande hade ont i magen, och då säger Ted såhär "Vill du ha lite av mitt godis då Linus? :)" *Räcker fram godispåsen*. HAHA. Det var askult sådär elva på kvällen.

 

Och på söndagen sjung alla "Hej jag heter Bengt och jag jobbar på en knappfabrik" låten. Och jag och Isabelle var skittrött så vi skrattade jätte mycket, stackars Sanna och Johanna. HE.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback