Negativ

Fy vad jag är less. Har nog sömnbrist kan jag tänka mej. Jag behöver sova ut rejält, fastän det känns som att det är det jag har gjort hela veckan verkar det inte vara nog. Jag vill bara skrika!! Gud kan inte ha varit med mej idag vill jag lova. Usch. Har lust att skriva. Skriva massa, massa saker! Men känner att det är ingenting jag borde göra på internet, speciellt inte på en öppen blogg. Fast sen så spelar det ingen roll, eftersom jag inte har någonting att skriva. Jag har ingenting att dela med mej av. Känner mej bara väldigt frustrerad. Och någonting som gör humöret ännu mer på topp är att jag ska på konfirmationsläger imorgon..! Förut längtade jag. Men nu vill jag inte. Jag vill inte! Kunde det inte ha varit på lördag istället? Så jag kunde få vara ledig EN dag till. Dagarna går för fort. Jag vill bara sitta uppe hela natten och lyssna på musik och redigera en massa bilder! Men så ska jag på skolan imorgon. Längtar. Fast ne. OCH jag måste duscha imorgonbitti, kommer aldrig komma upp, jag vill ligga kvar i sängen. Hela dagen, och fortsätta lyssna på musiken och redigera lite mer bilder, och ha en stor godispåse bredvid mej. JA, det vill jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback