Solglasögonen kan börja användas till lite nytta

Inte den bästa bilden..

 

Men visst är det väl härligt att solen har börjat lysa över oss på dagarna? Jag älskar det! Det är ljust på morgonen när man vaknar och det håller i sig rätt långt in på kvällen, till skillnad från förut. Man är bra mycket piggare just nu! Sen är det också riktigt skönt att snön har börjat smälta bort så man får trampa på lite asfalt i sina converse. Nog för att det är bra mycket snö kvar här i Sundsvall och att jag har gått med tygskor hela vintern, men ändå, det känns anorlunda på våren :D

Jag har varit i birsta och shoppat lite idag, därav uppdateringen! ;) Jag visar er det jag köpte imorgon, för nu måste jag göra so.. Det visade ju sig att vi tydligen hade en asjobbig so läxa tills imorgon.

Btw. Jätte roligt att läsarantalet har ökat! :)

Kommentarer
Postat av: ella

fin blogg :) gjort designen sj?

2011-03-15 @ 19:22:06
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback