Tränar'N


Jag ska försöka ta mej i kragen och bli bättre på det där som kallas blogga!

Vill ni höra något otroligt? Ifall svaret var nej berättar jag det ändå. Jag var ute och sprang igår! På eget initiativ. Amaziiing. Men det var riktigt skönt faktiskt, även om jag inte sprang långt, men när snön försvinner - för det får vi hoppas att den gör - då ska jag springa längre. Ska försöka träna lite oftare, för det är ju härligt egentligen. När jag kom in från springningen igår så gick jag ut i träningsrummet och fortsatte där, bara ett litet tag, men det är alltid någonting.

Sen tog jag mej en tur imorse också. Får hoppas att detta träningssug håller i sig hurrni!

Idag ska jag fara till Hanne och umgåsas lite med henne, jag tror vi ska ut och fotografera lite, för solen skiner ju och det är rätt härligt väder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback