Vart tog björken vägen?

Linnea: Har ni sett att dom har tagit bort den stora björken!?!?
Jag: Va? Harom? VARFÖR DÅÅ? *Tänker att det är ju där man ser alla gröna blad på våren då man får jätte mycket vårkänsla när man har fysik. HEHE*
Linnea: Aa, jag hoppade nästan från en bro när jag såg det!

Verkar vara många som inte fattar det roliga.. haha, tråk! Men ja, den stora björken på skolgården är nu borta!

Nu tänker jag faktiskt lägga mej och försöka sova, somnade inte förns 1.45 igår, eller ja, inatt. Var massa fnittrig idag på skolan då istället, fast det är ju kult det å.

Ska fixa en kategori som heter "konversationer" så småningom.

Vi hörs imorgon, och då ska jag försöka hinna att visa det jag köpte idag! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vilken fin blogg du har:)<3

2011-03-16 @ 17:28:55
URL: http://moafredricson.blogg.se/
Postat av: linneafalk

hahahahah vaddå ? xd haha , du är så söt :''')

jag hoppade nästa ju (; <3



puss bäst blogg!

2011-03-17 @ 20:35:21
URL: http://linneaniemelafaalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback