"De är en doft på spåren"

Just nu sitter jag och läser bloggar, jag funderar även starkt på att gå och sova - i tid för en gångs skull! Men så kommer jag på att jag inte har varit inne på tjuvlyssnat på länge, så då läser man ju alla dumma saker som någon har sagt. Och jag kunde inte låta bli att skratta åt denna:

Ett gäng killar ~17 sitter och pratar.
Kille 1: Vad heter det där nu igen, det där som luktar gott och så?
De andra killarna försöker förstå vad han menar, men tillslut kommer Kille 1 på det själv.
Kille 1: Wallander! Just det, så heter det.
De byter samtalsämne men efter en stund påpekar en av de andra killarna något.
Kille 2 (fundersamt): Men lavendel heter det väl? Inte wallander...
Kille 3: Hahaha, ja! Wallander är ju han som är med i Beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback