En ny vecka väntar ännu en gång


Den här bilden får nu pryda min dator, jag har den som skrivbordsbakgrund och jag tycker den gör sig väldigt bra där!

Jag gav upp fysiken för väldigt längesen fastän jag vet att jag inte kan den på långa vägar. Och nu börjar klockan bli mycket, men jag vill inte sova. Jag vill som vanligt sitta uppe hela natten och efter det vill jag sova bort hela morgondagen. Jag ser inte framemot den alls. Jag vet att man ska vara positiv till saker och ting, och att det blir som man tänker. Hur skulle jag kunnat missa det? ;) Men nej.. Måndagar är inte direkt min favorit dag. Och speciellt inte måndagen som kommer imorgon.

Det är första skoldagen efter lovet. Den bjuder såklart på ett fysikprov som man absolut inte har förberett sig någonting för. Jag har även idrott. Och syslöjd som jag ogillar starkt! Plus att jag måste till kyrkan imorgon - i två timmar tror jag! Och sen blir det plugg hela kvällen.

Snälla, låt någonting roligt inträffa mellan alla tråkigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback