Jag har förlorat dagar och ett hopplöst år, det är som jag känner när åskan går


Ikväll hade 97orna fotbollsmatch på Thule, och Moa ville att jag skulle ta mig dit och titta på matchen med henne. Så jag bestämde mej för att tillbringa kvällen där, jag tog med Isabelle sen cyklade vi dit. Det åskade lite grann, men det var inte direkt någonting man tänkte på eftersom att den var en bra bit bort. Så vi satt där i gräset och skrattade åt allt och ingenting. Vi kollade på fotbollsmatchen och hejade på Olivia! (Alla andra också såklart, men lite extra på henne) Sen började det åska lite mer och efter ett tag började det även regna lite smått. I pausen så gick vi, alltså jag, Moa och Isabelle till Handlarn. På vägen dit började det regna rätt mycket och det började även att blixtra. Sen i andra halvlek så kom åskan allt närmare och tillslut var den nästan ovanför oss. Fotbollsplanen blev rosa av alla blixtar och det mullrade väldigt högt! Regnet öste ner också! Det var lite läskigt men även mysigt!

Sen cyklade jag och Isabelle hem. Jag var något blöt när jag kom innanför dörren kan jag säga. Som på bilden alltså. Och då hade jag även haft typ en regnjacka ovanpå tröjan.. Sen är det inget schysst mönster på jeansen.. Tyvärr.

Jag tyckte om kvällen väldigt mycket! Tack Moa och Isabelle eller något, för att ni gjorde den så bra. Sen gillade jag även vädret, faktiskt. Fastän jag berättade om någonting bra blev inlägget väldigt tråkigt. Men det fick bli så, eftersom att jag kände för att skriva om vad jag haft för mej ikväll.

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA! lite jag mös åt den där bilden! Även fasst jag tror att duschade med kläderna på och sen tog den.

2011-06-01 @ 21:33:21
URL: http://shakemyworld.devote.se
Postat av: olivia

värsta kickarna jag fick av er ! puss

2011-06-05 @ 00:53:15
URL: http://lifeasolivia.devote.se
Postat av: fanny - foto

oj, haha :P

vad har du för dig? <3

2011-06-06 @ 12:31:20
URL: http://faannypersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback