Har du hört om han som alltid kommer fel hur han än stämplar och eftersänder

Jag vet att jag är sämst på att blogga. Jag har fått höra att jag borde uppdatera mer - faktiskt! Och det vill jag göra också, det vill jag. Men jag har ingenting att skriva. Sen ogillar jag att skriva inlägg utan bilder, och jag har inga bilder att lägga upp! Sen vet jag inte vad jag kan fotografera heller. Jag har noll fantasi och jag vet ingenting. Alla mina dagar ser exakt likadana ut och jag tänker samma tankar hela tiden. Så intressant är jag nu för tiden. Jag känner mej sjukt tråkig och fel. Jag bara väntar in sommarlovet. Jag hoppas på att det ska bli roligt och bra! Jag hoppas på att jag ska umgås med massa snälla vänner. Jag hoppas på att jag ska sluta hata allt, sluta vara så less. Jag hoppas på att jag ska få mer fantasi och mer inspiration till saker och ting. Men tills dess, får jag väl försöka orka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback