Har du kommit nånstans? Har du sumpat din sista chans? Är du framme nu? Har du valt en väg att gå?


I flera timmar har jag funderat på vad jag kan kan fotografera och vad jag kan skriva. Jag har inte kommit fram till någonting. Jag har ingen aning om vad jag känner för att dela med mej av. Jag vet inte.

Och på tal om ingenting så har vädret varit väldigt konstigt idag. Solen har lyst och i nästa ögonblick börjar det blåsa och efter det öser regnet ner. Det är rätt tråkigt med regn, men idag klagar jag inte. För det är en tråkig söndag som också känns rätt konstig faktiskt. Fast det brukar de flesta söndagarna göra tror jag. Så det är väl kanske som vanligt.

Nu tänker jag släcka ner här i rummet och krypa ner under täcket, sen tänker jag starta Grey's Anatomy och titta på det hela kvällen. För jag orkar inte och har ingen lust med att göra någonting annat. Så jag antar att allt är precis som det brukar.

Grattis på morsdag eller vad man säger, världens bästa mamma!♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack älskade dotter <3

2011-05-29 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback