Det är att leka med eld när du drar upp det här igen. För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen


Hade orientering idag på skolan, var ju ett äventyr att bara ta sig fram där i skogen. Men sen skulle man läsa karta också. Man skulle egentligen gå en och en, men Lotta tyckte jag skulle vara med Linnea, vi är väl lika dålig båda två :) (Förlåt Lelle) Hahhaha men det var roligt det å!

Sen hade vi typ världens roligaste men en sjukt irriterande diskussion. Hela klassen, ha-ha!

Och igår vad jag med Isabelle, det var roligt och bra faktiskt! Vi gjorde väl inte så mycket egentligen. Men vi tog en promenad in till matfors och så träffade vi väl lite folk, sen kollade vi på innebandy träning ett tag också. Var väl ute i några timmar. Ska nog vara med Isabelle imorgon också! Och den kvällen kommer väl i princip se likadan ut :)

Nu ska jag på innebandyträning!

Kommentarer
Postat av: LELELLELELELELE

Vi var ju förfan bäst!!! :D

2011-10-02 @ 01:06:03
URL: http://linneafalks.blogg.se/
Postat av: AGNES

RYSSAR!!! <33<333<333333<33<3<333

2011-10-05 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback