dom är visst vit. ne. men ändå.

"kom hem från skolna för ett tag sen och det va väl en helt vanlig dag med snack om gula, jag menar vita gummistövlar, att man längtar tills på lördag så himla mycket, the impossible quiz och skelande ögon i speglar. helt normalt menar jag...."
kopierat från isabelles blogg.
slutah... jag ska få nya gummistövlar!!!!! såatteh.

ni bah, va? kult va. tycker jag med. men samtidigt fick ni ju veta vad vi har gjort på skolan.
ocheh. till det får ni en normal bild på mej. alltså what? vad gör jag med kroppen? ni ska bara se hela bilden. med tha face och allt. ni skulle dö. seriöst. ser helt... wtf ut. hahaha. gulligt. men her is da body.

haha. söt chey.

Kommentarer
Postat av: Ms. Berglund

SKRIV INTE CHEY ! bara fjortisar gör det! OCH JAG ÄR FRUN I FÖRHÅLLANDET SÅ JA BESTÄMMER! puss lillmannen min

2010-09-01 @ 15:21:47
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback