himlabadet!!

hej!

kom hem från himlabadet typ.. strax före klockan 19.00. men iallafall, jag sov hos frida inatt♥ vi låg o läste tidningen frida igår och pratade :) sen så fick jag en t-shirt från henne som hon hade köpt i USA. tacktack! :)♥ tyvärr är tröjan hos frida nu, så ni får bild på den nån annan dag.. vi somnade närmare 1.00. sen ringde klockan (mobilen, sony ericsson låt som signal) klockan 8.00 imorse. jag vaknade nästan inte av den, för jag drömde att det ringde.. mja, men vi kom väl upp efter sådär 20 minuter.
bussen in till stan gick 9.30 tror jag det var om jag inte minns helt fel! men vi kunde inte gå direkt till badet eftersom sanja var tvungen att ta en buss in och ja, orkar inte berätta varför blahaaa. så medan vi vänta, jag och frida alltså, strosade vi omkring på in gallerian. vi hittade några söta/coola/fina armband på H&M, barnavdelningen. så då blev det till att köpa sig 2 armband, eftersom dom också var så billig! :) kostade bara 19.50! både jag och frida köpte oss ett lila armband och ett svart :) jag är laaaaat, så orkar tyvärr inte ta kort på dom, så kollade på H&M's hemsidan, där jag turligt nog hittade en bild på ett av dom. dock de fulaste. HAHA. men ja.

fast våra var som sagt mkt finare, då är bandet svart/lila. och så är nitarna silvrig, inte guldig. ska försöka få m mamma ut på birsta nån dag, om inte jag och julia skulle dit :D för då ska jag nog köpa två till såna där armband, fast i silver och ljusrosa (inte den på bilden!).
men tillslut kom vi till badet, vid klockan 11.00 kanske. vi bytte om och blaha. sen började vi med kanoooor! tjohooo. askul. tyckte jag x) de här fanns där.

1. ni som varit i borlänge på maser hallen, lika dan kana som fanns där. den där gröna, som gick asfort! x) alltså, det är en limegrön kana, som går på typ 4-5 sekunder. blä, asläskig! haha. man ba svish svish *dränks i vatten* ah. typ. men den är rätt kul, inte favorit. men ja, helt okej, men lite läskig.

2. ah, ni som vart i borlänge igen, den svarta kanan "black hole" eller vad den hette, där man ska slå lampor! :D ganska kul, roligt att slå på lampor, och roligt att inte alla fattar det, dom flesta åker bara :p men jag tror det ska vara som "
åskväder" i kanan, för det blinkar och sådär, sen så mullrar det också typ. den går rätt sakta ibland, fast om man ligger på rygg gåre helt okej fort. och det är kul när det är mörkt :) tyckte den va kul! fast inte heller den roligaste ;)

3. ni som varit på paradis badet i ö-vik, ni vet den röda och gula kanan med ringar, det var en sån, fast grön (och tyvärr väldigt få ringar xp) men man kan ju såklart åka utan ringar, det var roligare tyckte jag. men ja, jag tyckte faktiskt den här gröna kanan på himla badet var roligare än den på paradis badet! :D för det är lite roligare svängar i den här, speciellt när dom har mkt vatten. askul! :D den roligaste!!

4. ni som varit på paradis badet i ö-vik, ni vet den som ska gå rätt ner, platt, den är vit på paradis badet, eller orange. en sån fanns det här med, fast den va inte så brant.. men rätt kul ändå ;)

5. typ en "ström" man åkte runt i en pool, som var rätt grund, jag bottnade där, men vattnet var kanske till.. ja, vad kan det varit? ovanför bikinitoppen? under? nånstans där :) sen så är det strömt i vattnet, och så om man håller sig efter kanten är det askul, man far med och så är det skitkul och man försöker hålla sig kvar, den näst roligaste :)

6. bubbelpool. dock inga bubblor när jag var där i 30 sekunder typ x) haha. inte så kul, men stor, och rätt häftig :)

och lite mer, som jag inte orkar berätta, åk dit och kolla vettja! :D

kmr besöka det stället många fler gånger, jag tyckte det var askul, speciellt när man är med kompisar, och åker kanor hela tin! :) upp ner, upp ner!

vi badade i flera timmar, gick inte upp ur vattnet förns klockan 16.45 typ tror jag det var. och så skulle jag och frida ta 191:an bussen hem, som gick klockan 17.15. och den missade vi :D tjoho! men vi fick skjuts av henrik, fridas pappa :p

när jag kom hem var jag typ död.. astrött efter allt klor och så, trodde jag skulle sova vid 21.00. men icke sa nicke. nu är ja inte alls så trött! så lä ju vara uppe länge idag med x) och kan inte sova ut så jätte länge imorrn heller.. till klockan 11.00 kanske. är ju lill@ vm! ska stå i kiosken -.- hela dagen blir förstörd... menmen, ska väl inte klaga, har valt tiden själv x) HAHA. men tur att det är imorrn då, så kan man göra vad man vill på lördag och söndag :)

ska nog redigera lite bilder nu. så lä ju komma upp några. vi får väl la se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback