En obehaglig distans, en konstig känsla nånstans. Det känns tomt, eller hur?

 

Det var typ storm inatt, men det har nog ingen missat haha. Jag brukar tycka att det är lite småmysigt när det blåser, men inatt var det bara obehagligt. Det blåste lite för mycket. Så imorse när man vaknade hade träd blåst omkull o.s.v.

 

Jag var i alla fall med Karin igår kväll, bara Karin. Och det var typ jätte bra. Det var ett tag sen det bara var vi, så det var mysigt. Bara prata och vara sådär ful. Vi bloggade bl.a. på Olivias blogg, hahahaha. Här ser ni vårat inlägg. Lär ju ångra mig lite senare att jag länkade till det inlägget...

 

Nu ska jag packa klart, för imorgon drar jag till Falun på innebandycup! Ska bli awesome, tagga :D Ska försöka låna någons iPhone så jag kan blogga lite under resan, huhu. Men är bara borta tre dagar så den 29 är jag hemma igen. Innan jag somnar ikväll ska jag även hinna med att kolla på lite Grey's Anatomy! Standard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback