Every day I see my dream

 

Har inga bilderrrrr. Och då kör vi på en egopic, lika brare.

 

Suger på uppdatera, eller ja blogga överhuvudtaget o.s.v. Men ärligt alltså, jag har inga bilder och sen vad fan ska man skriva på en blogg egentligen? Vad man gör på dagarna? Är det intressant att läsa? Jag kan inte det här, tror jag. Men jag ska jobba på att bli bättre.

 

Nu tar jag dagen ändå, liksom? Chill skoldag, hände väl inge speciellt. Sen har jag och mamma varit på birsta, så nu är jag väl typ klar med alla julklappar!

Snart ska jag och några andra fina vänner dra till Karin. Men har match imorgon så får åka hem ikväll/inatt.

 

Sen imorgon sover jag hos Julia! Ska bli awesome! Är med henne lite för sällan.. men det blir grymt det där tror jag♥


Kommentarer
Postat av: felicia

haha bilden x)

2011-12-17 @ 18:07:46
URL: http://filluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback